Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retour zenden?
Als u besluit om item(s) retour te sturen dan dient u het retourformulier via deze link in te vullen. U ontvangt hiermee een gratis retourlabel, hiermee hoe...
Vr, 14 Mei, 2021 at 12:27 PM
Kan ik mijn artikel nog ruilen/retourneren na de retourtermijn?
Het is helaas niet mogelijk om uw aankoop te retourneren buiten de retourtermijn van 30 dagen na ontvangst van uw bestelling.
Di, 11 Mei, 2021 at 11:12 AM
Er zit een schade of defect op het ontvangen item, wat moet ik doen?
Het is natuurlijk heel vervelend als het item beschadigd bij u aangekomen is, onze excuses hiervoor. Schade kan op verschillende momenten zijn ontstaan, daa...
Di, 11 Mei, 2021 at 12:03 PM
Is retourneren gratis?
Retourneren is altijd gratis, ook wanneer het om grotere artikelen gaat.
Vr, 19 Mrt, 2021 at 11:10 AM
Kan ik een pick-up laten inplannen?
Wij kunnen in sommige gevallen een pick-up voor u inplannen. Mocht u willen weten of er voor u een pick-up ingepland kan worden dan kunt u contact opnemen...
Di, 11 Mei, 2021 at 12:04 PM
Wanneer wordt mijn retour verwerkt?
Binnen 10 werkdagen na ontvangst van uw retour zullen wij deze verwerken. Wanneer de geretourneerde artikelen en verpakking in hun originele staat bij ons t...
Di, 11 Mei, 2021 at 11:14 AM
Wanneer wordt mijn retour niet geheel verwerkt?
Het kan zijn dat uw retour niet volledig is verwerkt, dit kan een aantal redenen hebben: -         Het artikel heeft gebruikersschade. -         De ori...
Di, 11 Mei, 2021 at 11:16 AM
Hoe kan ik zien of mijn retour al verwerkt is?
Zodra uw retour verwerkt is zal u een e-mail ter bevestiging ontvangen. Ook kan u inloggen op uw account via onze website. Ook hier zal staan wat de status ...
Di, 11 Mei, 2021 at 11:17 AM
Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Als de geretourneerde artikelen en verpakkingen in originele staat bij ons terug zijn ontvangen, dan zal de retour zo snel mogelijk worden verwerkt. Op dit ...
Di, 11 Mei, 2021 at 11:17 AM