Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
U kunt een bestelling via uw desktop of mobiel plaatsen in onze shop www.svenlars.nlĀ  1. U voegt het product toe aan uw winkelwagentje U kunt meerdere ...
Di, 11 Mei, 2021 at 12:17 PM
Ik kan alleen een pre-order bestellen, wat betekend dit?
Als er bij het item de knop pre-order staat, betekend dit dat dit item nog niet leverbaar is en u hiervoor een voor bestelling plaatst. In de tekst onder he...
Di, 11 Mei, 2021 at 10:50 AM
Het artikel is niet meer in voorraad, wanneer kan ik het artikel weer verwachten?
Wij kunnen u een indicatie geven, voor een indicatie kunt u contact opnemen met de customer service via het contactformulier.
Di, 11 Mei, 2021 at 11:49 AM
Ik heb nog geen bevestiging gekregen, is mijn bestelling wel gelukt?
De bevestiging van uw bestelling kan u ook ontvangen in de ongewenste map van uw mail. Indien u ook daar geen bevestigingsmail heeft ontvangen, kunt u het b...
Di, 11 Mei, 2021 at 11:50 AM
Mijn bestelling/artikel is geannuleerd na mijn bestelling, wat betekend dit?
Het gebeurd helaas wel eens dat een artikel na het plaatsen van de bestelling wordt geannuleerd. Uiteraard ontvangt u hier altijd bericht over per e-mail. Z...
Di, 11 Mei, 2021 at 10:52 AM