Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
U kunt een bestelling via uw desktop of mobiel plaatsen in onze shop www.svenlars.nlĀ  1. U voegt het product toe aan uw winkelwagentje U kunt meerdere ...
Di, 11 Mei, 2021 at 12:17 PM
Ik kan alleen een pre-order bestellen, wat betekend dit?
Als er bij het item de knop pre-order staat, betekend dit dat dit item nog niet leverbaar is en u hiervoor een voor bestelling plaatst. In de tekst onder he...
Di, 11 Mei, 2021 at 10:50 AM
Het artikel is niet meer in voorraad, wanneer kan ik het artikel weer verwachten?
Wij kunnen u een indicatie geven, voor een indicatie kunt u contact opnemen met onsĀ Customer Support Team.
Vr, 8 Apr, 2022 at 1:31 PM
Ik heb nog geen bevestiging gekregen, is mijn bestelling wel gelukt?
De bevestiging van uw bestelling kan u ook ontvangen in de ongewenste map van uw mail. Indien u ook daar geen bevestigingsmail heeft ontvangen, kunt u het b...
Vr, 8 Apr, 2022 at 1:33 PM